După succesul pe pieța din România, brandul croat Submarine Burger, își extinde afacerea pe piața locală fast-casual prin deschiderea a trei restaurante în București. Floreasca și One Cotroceni Park, deja deschise oaspeților și America House, din ianuarie 2023, sunt locațiile în care clienții pot avea parte de întreaga experiență Submarine Burger.
În 2021, brandul croat Submarine Burger a intrat pe piața din România prin deschiderea unui prim punct de vânzare, pe principiul dark kitchen, având produsele sale disponibile exclusiv pe platforma Glovo. Compania anunță astăzi încheierea procesului de pregătire a deschiderii primelor restaurante din București, un proiect ambițios menit să extindă și stabilizeze brandul pe piața din România. Nivelul investițiilor se ridică la 1,5 milioane de euro.
Restaurantele vor oferi românilor locațiile perfecte pentru a se bucura de cei mai sănătoși burgeri din oraș, realizați din ingrediente naturale, organice, locale, fără aditivi, atent alese de la furnizorii locali și, în același timp, șansa de a descoperi atmosfera cu care locațiile Submarine Burger se mândresc pe piața croată.
Sentimentul de comunitate al companiei se reflectă și în strategia sa de sustenabilitate, după cum a explicat Dragoljub Bozovic, Fondator și CEO al Submarine Burger: „Un alt obiectiv major, care își are originea în aceeași preocupare față de comunitate, este de a contribui la eforturile pieței românești de a menține amprenta de carbon globală la un nivel scăzut, prin materialele și tehnologia pe care le folosim în afacerea noastră. Vrem să creăm o diferență în tot ceea ce facem și credem cu adevărat că nicio companie de astăzi nu își permite să nu fie responsabilă. Nu vindem doar burgeri; vindem un stil de viață și o viziune. ”
În 2021, când Submarine Burger intra pe piața din România, compania croată a fost inclusă și pe lista Financial Times a celor 1.000 de companii cu cea mai rapidă creștere, ocupând locul 720, aceasta fiind singura companie croată non-tech inclusă în clasament.